18 Ekim 2014 Cumartesi

Kitap aldım *.*



Selamlaar selamlaaar! Uzun süredir paylaşmaya vakit bulamadığım kitap alışverişiyle karşınızdayım. Açıkçası kitaplarımı pek sıfır alamıyorum. Çünkü malum öğrenci bütçesi. Ben de sahaflara gidiyoruum! Ankara bu açıdan harika bir yer. Kızılay da o kadar çok sahaf var ki tam bir cennet. İnsan gitti mi çıkası gelmiyor. Hem daha ekonomik!! Her neysee başlayalıım!!





 Stephan King Yüzyılın Suçlusu Blaze


   BLAZE YÜZYILIN SUÇUNU İŞLEDİ... HEM DE ÖLÜ BİR ADAMLA!Blaze, Küçük Clayton Blaisdell'in öyküsüdür... Ona karşı işlenen ve onun işlediği suçların öyküsü… Blaze'in kafası, çocukluğunda babası tarafından merdivenden atıldığından ve sonra bir daha atıldığından beri yavaş işliyordu. Gençliğinde kötü muamele gördüğü ıslahevinden kaçtıktan sonra Blaze, her şeyi bildiğini düşünen George adlı tecrübeli bir suçluyla takılmaya başladı. George onu yüzlerce numarayla ve büyük bir fikirle tanıştırdı: zengin bir ailenin çocuğunu kaçırma fikriyle. Ama sonra George öldürülünce Blaze, partnerinin hayaleti tarafından ziyaret edilse de artık tek başına kalmıştı. Edebiyat tarihinin en sempatik suçlularından birine dönüşen Blaze'in öyküsü şaşılacak kadar güçlü ve hüzünlü. Stephen King'in Tom Gordon'a Aşık Olan Kız kitabı kadar gerilimli ve büyüleyici.

           Daha okumadım ama okumayı dört gözle bekliyorum. İlk kez Stephen King okuyacağım. Çok mükemmel olduğuna eminim. Beklentilerimi de kesinlikle karşılayacaktır. Kitap 272 sayfa. Açıkçası kalın kitaplar çok hoşuma gidiyor. Daha çok içine çekiyor. Bakalım yakında okurum umarım. 


Agatha ChristieEsrarengiz Sanık


   Mary Gerrard'ı öldürmekle suçlanan genç ve güzel Elinor Carlisle, sanık kürsüsünde sessizce oturuyodu. Tüm kanıtlar onun aleyhineydi. Bu cinayeti ondan başkası işleyemezdi. Çünkü öldürücü zehri ancak o, ele geçirebilirdi. Düşmanca fikirlerin hâkim olduğu mahkeme salonunda, suçu kanıtlanana dek Elinor'un masum olduğuna inanan tek kişi; Hercule Poirot'ydu. Yani Elinor ile idam sehpası arasındaki tek kişi...

 Aaay aaay Tam bir Agatha hayranıyımdır. Bayılıyorum kitaplarına. Suçlar, çözüm yolları, şüpheliler o kadar ustaca tasarlanmış ki!! Tam film izzler tadıjnda. Tam suçlu uşak derken bi bakıyorsunuz evin hanımı çıkmış! Yani Agatha aynı zaman da sizi oyuna getiren süper dahi bir yazar. Okumadıysanız daha hemen başlayın derim!!



Paulo CoelhoVeronika Ölmek İstiyor

   "Paulo Coelho'nun ustalığı, herkese seslenebilmesinden kaynaklanıyor. Sevecen, ama etkili bir öğretmen. Kitapları tüm dünyada 100 milyon satmış olan Coelho'nun şaşırtıcı çekiciliğinin nedeni de bu olsa gerek. "
    Veronika, her istediğine sahip görünen, renkli bir yaşam süren, yakışıklı erkeklerle gezip tozan genç bir kadın olmasına karşın, mutlu değildir. Yaşamında bir şeylerin eksikliğini hissetmektedir. Başarısız bir intihar girişiminin ardından, kendine geldiği zaman bir akıl hastanesindedir. Üstelik çok kısa bir ömrü kaldığını öğrenir. Zaten ölmek isteyen Veronika bu süreçte, başka dünyaların insanlarını tanırken kendisini de keşfetmeye başlar…
    Paulo Coelho'nun ülkemize yakın bir coğrafyada, Bosna ve Slovenya'da geçen Veronika Ölmek İstiyor adlı romanı, var oluşumuzun her dakikasına yaşam ile ölüm arasında bir seçim olarak yaklaşıyor. Toplumun alışılmış kalıplarının dışına çıkan, farklı düşünceleri yüzünden önyargıları göğüslemek zorunda kalan insanları anlatıyor.

   Kitabı bir arkadaşımdan aldım. Bir günde bitirdim. Zaten 203 sayfa. O kadar güzel ki. Hayatın değerini, kıymetıni anlıyorsunuz. Bu yazarın daha önce Simyacı kitabını okumuştum. Onu da aynı şekilde çok beğenmiştim. Kesinlikle okunması gereken kitaplar arasında.


Agatha Christie
Cesetler Merdiveni

  Sabah uyanan Bautryler kütüphanelerinde genç bir kadın cesedi bulurlar. Şık gece elbiseli bir kadındır ve makyajı yüzüne gözüne bulaşmıştır. Peki bu kadın kimdir? Buraya nasıl gelmiştir? Dedikoduların başlamasından korkan Bautryler bu esrarengiz olayı aydınlatması için Jane Marple'dan yardım isterler.

   Yine Agatha. Yine cinayet. Yine zeka oyunları! İlk başlarda Hercule Poirot yok diye almak istemedim ama sonra salaklık yaptığımı anladım :D. Dedektiflik romanları Kraliçesi yani okunmaz mıı?!


Agatha Christie
Cinayet Alfabesi

    Yeni türemiş bir seri katil kurbanlarını alfabetik sıraya göre öldürür ve kurbanların yanına ABC tren yolları tarifesini bırakır. Bununla beraber katil dedektif Hercule Poirot'ya öldürmeye karar verdiği kişileri önceden haber verir ve onunla dalga geçer. Ama dedektif Poirot her zaman adı geçen kişilere ulaşmakta gecikir. Hercule Poirot zeki bir katil ile karşı karşıya olduğunu düşünür ve bu cinayet vakâsı ilgisini çeker. Böylece Hercule Poirot Hastings ve Japp'ın yardımları ile İngiltere'de kapsamlı bir seyahat yaparak katilin izin bulmaya karar verir.

Vee son kitabımız yine Agatha Christie'den. Sanırım aldığım A. C. kitaplarından en ilgimi çeken bu oldu. Çünkü konusu bana şuan adını hatırlayamadığım bir filmi hatırlattı. Film çok ilgimi çekmişti. Bu da öyle olacak diye umuyorum. Zaten Agatha Christie yani hayal kırıklığı yaşatmaz bana.

 BU KADARDI Bİ SONRAKİ YAYINDA GÖRÜŞÜRÜZ! 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tasarım: Şevval & Moka