14 Kasım 2014 Cuma

Film Yorumu: Carrie - Günah Tohumu

  Selamlaaaaaaaaaaaar! Nasılsınız? Keyifler iyidir umarım. Az önce Carrie filmini izledim. Stephen King'in 'Göz' romanından uyarlanma bir film. Kitabını da 2 hafta önce bitirdim. Ama yayınlamaya fırsatım olmadı. Birazdan sanırım onu da paylaşırım.

  

Filmin kapağı sanırım bu internette bir çok kapak var

Film Tanıtımı:
Carrie 
2013
1976 yapımı olan filmin yeniden çevrimi diyebiliriz. "Erkekler Ağlamaz" filminin yönetmeni Kimberly Peirce'in Filmi Günah Tohumu - Carrie 2013 Carrie White okulda arkadaşlarının sürekli dalga geçip kötü davrandığı, evdeyse aşırı dindar annesinden zulüm gören bir kızdır. Ama Carrie'nin herkesten sakladığı bir sırrı vardır; çok yoğun psişik güçlere sahiptir. Okul balosunda arkadaşları yine onu sıkıştırmaya kalkınca "ateşle oynanmayacağını" öğreneceklerdir
Imdb: 6.0


Gelelim benim şahsi yorumuma;

Filmi tek -kitapsız- olarak değerlendirirsek güzel olmuş bence. Efektler, grafikler gayet iyiydi. Oyunculuk ise mükemmeldi. Hele başroldeki kız muhteşem bir oyunculuk sergiledi. Tek kusuru çok güzel olması :D. Bu rol için gerçekten kusursuz bir güzelliğe sahip. Çünkü kitapta sivilceli, hafif kilolu bir kız olarak betimleniyordu ve film de kız gayet fitti yani svfdgfjd

Kitabıyla beraber düşünürsek hafif eksikler dışında gayet uyumluydu. Örneğin; kitapta taş yağmuru olayın başındayken film de sonuna koymuşlar. Bu yüzden Carrie de bu yağmurdan dolayı öldü gibi gösterilmiş. Fakat kitapta annesinin bıçaklamasıyla ölüyor. Bu detay dışında dediğim gibi kitap ve film örtüşüyordu. İzlenilebilir bir film. Vaktiniz varsa izleyebilirsiniz. Ben beğendim ^^ Ama kitabını okusanız da fena olmaz hani ;D


Şunu söylemeden geçemeyeceğim. Filmdeki kan efektleri neydi öyle!! Gerçekten ürkünç bir sahne ortaya çıkmış! Ve sonda öğrencilerin ölüm sahnesi bir vahşet sever olarak beni çok etkiledi :D







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tasarım: Şevval & Moka