17 Kasım 2014 Pazartesi

Kitap Alışverşi!

Selamlaaar selamlaaaaar!
      Eve yeni geldim direk bilgisayara koştum sizinle bu güzel haberi paylaşmak için!!
      Bugün öylesine Migros'a uğradım veee BAM! DK, Dex ve bir kaç yayının daha kitaplarının 5 lira olduğunu gördüm! Durur muyum hiç paramın yettiği kadar aldım dhhdjd
     İşte aldıklarım;




1) Uzay Yolu- Yeni Kuşak: Hayalet Gemi
1985: Esrarengiz bir yaratık Rus uçak gemisini yok eder ve gizemli bir şekilde ortadan kaybolur. Bundan tam üç yüz yıl sonra, Danışman Deanna Troi gördüğü kabustan uyanır. Rus gemisini yok eden yaratığın içinde kısılıp kalmış mürettebatın seslerini duymuştur. Bu mürettebatın yaşam özleri, bir şekilde, uzun yıllar önce gemilerini yok eden yaratık tarafından emilmiştir.Şimdi, Picard bu yaratıkla iletişim kurmanın bir yolunu bulmak zorundadır. Aksi takdirde, onlar da, aynı şekilde, bu hayalet gemide tutsak olacaklardır!

  Sanırım aldıklarım arasında en çok buna sevindim! Star Trek'in ilk kitabı! Hem de orjinal! Hem de 1988 basım!! Tamam sakinim. Amaa bunu Migros'tan almadım. Her zaman uğradığım bi sahafçıya gittim tesadüf eseri ara raflarda buldum. Böyle eski kitapları bulunca kendimi kaşif gibi hissediyorum. Okumak için sabırsızlanıyorum :3
2) Boş Koltuk: J.K Rowling


21. yüzyılın en büyük hikâye anlatıcısı J.K. Rowling'den...
Küçük bir kasaba hakkında büyük bir roman.

Barry Fairbrother kırklı yaşlarının başında beklenmedik bir şekilde hayata gözlerini yumar. Bu ani ölüm yaşadığı kasabanın halkı için büyük bir şok olacaktır.

Arnavutkaldırımlı meydanı ve eski kilisesiyle Pagford, sıradan bir İngiliz kırsalı gibi görünse de bu tatlı görüntüsünün ardında bir savaş sürmektedir. Zenginler fakirlerle, gençler ebeveynleriyle, kadınlar kocalarıyla, öğretmenler öğrencileriyle sürekli bir çatışma halindedir. Pagford kesinlikle göründüğü gibi bir yer değildir.

Belediye Meclisi'nde Barry'den boşalan koltuk, kasabanın görüp göreceği en büyük savaşın tetikleyicisi olacaktır. 

Türlü düzenbazlıklar ve hırsla süren, herkesin birbirinin foyasını ortaya çıkaracağı seçim savaşında zafer kimin olacaktır?

   Eveeet gelelim ikinci kitabımıza. İtiraf etmeliyim ki koyu bir Potterhead'im. Acayip koyu hem de. Fanatikleşmiş diyebilirsiniz. Bu kitabı rafta görünce resmen abandım ve dans edecektim nerdeyse. Uzun süredir almak istiyordum. Ama 25 lira pahalı geldi .s.s.s
5 liraya görünce hemen aldım. 

   Açıkcası çok büyük beklentilerle aldım. Konusunu bile okumadım. Yazarımız yazdıysa kötü olmaz diye düşündüm. Harry Potter'dan çok farklı bir kurgu, konu biliyorum. O yüzden beklentilerimi ona göre ayarladım. Ama eve gelip diğer blog yazılarını okuyunca açıkcası üzüldüm. Çünkü çok kötü yorumlar vardı. Ama olsun yine de okuyacağım! 

3) Ateş ve Diken: Rae Carson


Yüz yılda bir, dünyaya bir seçilmiş kişi geliyor. Büyük bir kahramanlık sergileyecek bir kişi. Bu yüzyılda bu, Elisa oldu. Ancak kimse onun bir kahramanlık yapacağına inanmıyor.

Krallıktaki iki prensesten biri Elisa. Bugüne dek hiç kayda değer bir şey yapmadı. Yapacağına kendisi bile inanmıyor.

On altıncı doğum gününde çekici ve ayakları yere basan, bir başka ülkenin kralının karısı oluyor gizlice. 

Ancak ülkesi kargaşa içindeki kralın seçilmiş kişiye ihtiyacı var, Elisa gibi bir zavallıya değil. Üstelik seçilmiş kişi olduğu için Elisa'nın peşindeki tek kişi kral da değil. Kara büyüde ustalaşmış düşmanlar ava çıktılar, Elisa'yı arıyorlar.

Cüretkar ve kararlı bir devrimci ise onun halkın kurtarıcısı olacağına inanıyor.Üstelik Elisaya daha önce kimsenin bakmadığı gibi bakıyor.

Çok kısa süre sonra tehlikede olan Elisanın sadece canı değil, yüreği de olacak.Ona her şeyden çok ihtiyaç duyanlar için Elisa kurtuluşa kapı açan bir anahtar. Tabii kehanet doğruysa. İçindeki gücü bulup çıkarabilirse.

Genç yaşta ölmezse.
Diğer seçilmiş kişiler gibi.


  Alırken ne düşündüm bilmiyorum. Sadece arka kapağını okuyarak aldım. Daha önce hiç duymamıştım. Konusu ilginç geldi. Aslında klasik bir konusu var. Toplum tarafından dışlanan birisi süper güçleri olan özel biri olduğu anlaşılır. 16 yaşında -Her ne hikmetse hep 16 yaşında olur bu tür şeyler- ona görev verilir falan filan.

  Bişey diyemeyeceğim. Pişman değilim gdfgdfhg. Bunu da hemmen okumayı istiyorum!



4) Zehir Yiyenler ve Diğer Hikayeler: Holly Black


Öpücükleri ölümcül, zehirli kızlar... Şeytanla girişilen bir yemek yeme yarışı... Aşk arayışıyla Demirülke'ye geri dönen periler... Manyakça bir Baküs ayinine dönüşen bir mezuniyet balosu... Karanlık fantastiğin usta kalemi Holly Black, tüyleri diken diken eden tuhaflıkta, gerilim 
dozu hiç düşmeyen, beklenmedik bir mizaha sahip on iki öyküyle iyi tanıdığınızı sandığınız fantastik yaratıkları bambaşka bir kılığa büründürüyor. New York Times Çoksatanlar Listesi yazarlarından Holly 
Black, her zamanki kara üslubuyla okurlara on iki ayrı öykü sunuyor. Black'in hayranları, onun kaleminde alışkın oldukları, sınırları zorlayan, hiç de sevimli olmayan bir fantastik dünyaya Zehir Yiyenler'de yeniden kavuşacaklar.
  Bunu da fikirsiz bi şekilde aldım. Ama bu kitaptan umutluyum! Çok ilginç görünüyor. Daha önce hiç Holly Black okumadım. Umarım severim. Çünkü yeni yazarlar keşfetmeye ihtiyacım vaar. Konusu daha önce hiç duymadığım bir türden, şimdi diğre blog yorumlarına da baktım. Gerçekten olumlu yorumlar var! Sabırsızlanıyoruum! *.*

 Bu kadar kitap alabildim. Diğerlerine param yetmedi :( Ama yarın tekrar gitmeyi planlıyorum. İndirim 19 Kasım a kadar sürecekmiş. Sizin de yakınlarınız da Migros varsa bakmanızı tavsiye ederim. Okumalı günleeer :3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tasarım: Şevval & Moka