19 Ocak 2015 Pazartesi

Neil Gaiman: Yokyer




Selamlaaar! Sonunda bir kitap bitirdim! Bir... Bir... Bir... Koskoca 20 günde ben bir kitap okudum. Kendimden utanıyorum. Bu ay hiç okuma isteği yoktu içimde. Neyse. Hemmen yoruma geçiyorum!
Unutmuşum yorum yazmayı aylar oldu dhgfhgh


Yazar: Neil Gaiman
Sayfa Sayısı: 376
İthaki Yayınları

Arka Kapak

Genç ve iyi kalpli Richard Mayhew'un sıradan hayatı, bir kaldırımda karşısına çıkan yaralı genç kızın hayatını kurtarmasıyla sonsuza dek değişir. Bu iyilik Richard'ı var olduğunu hayal bile etmediği bir dünyayla –şehrin altındaki terk edilmiş Metro istasyonları ve kanalizasyonlarda gelişmiş karanlık bir yaşamla– tanıştırır. O artık, yarıklardan düşen insanların yaşadığı Aşağıtaraf'ın bir parçasıdır... ve eğer bildiği dünyaya dönmek istiyorsa, gölgelerin ve karanlığın, canavarların ve azizlerin, katillerin ve meleklerin şehrinde yaşamayı öğrenmek zorundadır...


Şuana kadar sadece 3 tane Neil Gaiman kitabı okudum. İlk başlarda kitaba kendimi veremedim. Biliyorum yani okuma problemi yaşadığımı söylemiştim ondan kaynaklı olabilir. 200. sayfadan sonra noldu bilmiyorum kitabı elimden bırakamadı. Birden kurgu akıcı olmaya başladı. 

İlk başta çok üzüldüm gerçekten. Büyük hevesle başladığım kitabın akmaması beni çok üzdü. Sonra tabi ki laflarımı yuttum. O kadar güzel oldu ki anlatamam. Hele sonuu ooof offf yok öyle bir son! O Richard'ın haykırışlarını resmen yüreğimde hissettim. Yok öyle birşey! Buradan Neil Gaiman'ın nasıl usta bir yazar olduğunu anlayabiliriz. Herkesin harcı değildir bu hisleri, yaşatmak.

Kısacası beğendim. Hatta çok beğendim. Kitabın sonunda olanlar bütün sıkıntımı sildi süpürdü. Goodreads te 3 puan vermiş olsam da burda 4 puan vereceğim. Yani 4/5


İnternette de buldum çizgi romanı varmış. İlgilenenler bakabilir .


     

Birde karakterlerin tasvirlerini buldum! Bence harika olmuş. Tam hayalimde canlandırdığım gibi ama sadece alttaki tasvir dshgfj. Üstteki biraz basit kaçmış 




KİTAPLI GÜNLER!







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tasarım: Şevval & Moka