19 Şubat 2015 Perşembe

"Printable Bookmarks"

Selamlaaar! Bugün size ayraç modelleri göstermek istiyorum. Instagram da kendi yaptığım ayraçlar çok beğenilince bunu sizinle paylaşmak istedim. 


Sağdaki ayraçları ben yaptım. Ama nasıl?

Pinterest, We Heart It gibi kolaj programlarında fikir bulmaya bayılıyorum. Bu desenlerde 'Printable Bookmarks' yani yazdırılabilir ayraçlar olarak geçiyor. 
Önce hoşumuza giden bir kaç model buluyoruz. Tercihen Doctor Who temalı ;) Aonra onları Word'e atıyoruz. Eğer evinizde varsa yazıcıdan "Fotoğraf Kağıdına" bastırıyoruz. Fotoğraf Kağıdı kısmı en önemli kısım. Çünkü normal kağıt çok ince düşüyor. Ayraç özelliği olmuyor yani. Ama fotoğraf kağıdı kartondan daha sert ve parlak oluyor. Tam 1 ayraç :3 Yazıcıdan çıkardığınızda onları kesip kullanabilirsiniz! 

Artık sizin de istediğiniz fandom ayraçlarınız var!

Aşağıdakiler kendi kullandığım modeller:






Eğer Whovian değilseniz -Ne üzücü :(-







Link link verecektim ama olmadı. Kabul etmiyor nedense yapıştıramadım o.O Bi ara tekrar güncelleyip linkleri girerim :3


KİTAPLI GÜNLER!



7 yorum:

  1. Merhaba :) Öncelikle yazılarını çok beğendim ve en kısa zamanda bu ayraç yapımını deneyeceğim.Fotoğraf kağıdı dediğin a4 boyutlarında olan değil mi? Bu arada benim de kitaplarla ilgili bir blogum var göz atarsan sevinirim :) -30secondstobooks.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ^^ Evet A4 kağıdı boyutunda. Bloguna da bakacağım. Kolay gelsin

      Sil
  2. Selaam :D ayraç yapımı etkileyiciii POLİCE BOX ayracına bayıldım ama :D Bu arada blogumu yeni açtım ilk kitap yorumumu yaptım ziyaret edip takip edersen çok sevinirim :Dd

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekür ederim ^^ Blogunada hayırlı olsun. Bakacağım (:

      Sil
  3. bende istiyorum, bendee! ama ödev bastırıyım derken yazıcıyı bozdum da biraz ama kırtasiyeden bastırıp yapıcam *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kırtasiye favori yerim sbdjjr Ayraç bastıra bastıra kanka oldum adamla dbjfkkf

      Sil
  4. çok güzeller gerçekten. sizi izleyeme aldım. Ben de bloğuma beklerim.

    www.bakbuharika.com

    YanıtlaSil

Tasarım: Şevval & Moka