24 Nisan 2015 Cuma

Haberleeer! "The Coldest Girl In Coldtown" Türkçe oluyor!




Kitaplarla ilgilenen biriyseniz Holly Black imzalı "The Coldest Girl In Coldtown" duymamanız imkansızdır diye düşünüyorum. Ama tabi ki herkes duyacak diye bir kaide yok ya. Duymayanlar için ben haber vereyim. "The Coldest Girl In Coldtown" Türkçe oluyor! Diğer kitaplarını DEX yayınlarından okuduğumuz Holly Black bu sefer Artemis Yayınları ile karşımızda. Instagramdaki fotoğrafa göre orjinal kapağı kullanacaklar sanırım. 

Ek olarak bu hikaye Holly Black'in 'Zehir Yiyenler ve Diğer Hikayler' adlı kısa öykü kitabının ilk öyküsüydü. Sanırım bu kitap o hikayenin uzunu, genişletilmişi. Sanırım bunu da pdf olarak orjinal dilinde okuyacağım. Çünkü gerekten merak ediyorum!





KİTAPLI GÜNLER!

2 yorum:

  1. Bu kitabı aşırı merak ediyorum. Bir an önce çıksada alıp okusak

    YanıtlaSil
  2. Artemisten çıkan yeni kapak... Benim için tamamen hüsran oldu sonucu. Sanki aynısını yapmaya çalışmışlar o yazı ve el 4. sınıfta fotoğrafının yanına Adriana Lima'yı koymaya çalışan birinin yeteneğini geçememiş.

    YanıtlaSil

Tasarım: Şevval & Moka