8 Ağustos 2015 Cumartesi

Ben Geldiiiğm!


BEN GELDİİM CANIM BLOGGER ARKADAŞLARIM! Eve gelir gelmez hemen eşyaları yerleştirdim ve pc ye oturdum. Bu nasıl bi blog açlığı çözemedim :D Öncelikle yazı konusunda size danışmıştım. Ancak son dakika olarak Teog yazısı yazmaya karar verdim. Tabi ki Teog'a ben girmiyorum dfhgfdjhgj Ben SBS çocuğuyum. Her neyse. Teog yazısı yazacağım çünkü görüyorum ki sınava girecekler çok stresli. Bunların başında benim biricik arkadaşım Yaren geliyor. O yüzden böyle bir karar aldım. Neyse görürsünüz zaten. Görüşürüüüüüüz!

EDİT: Telefondan yayın girmeye çalışırken taslaklardaki tüm yazıları sildim... Mimler falan hepsi gitti... Bana 3 el top atışı istiyorum lütfen :'(


13 yorum:

  1. Eh ne kadar seviyorum işte! :3 Şu okulun açılmasına yaklaşık 1 ay kala ne kadar iyi gelicek...

    YanıtlaSil
  2. Şu giflerin seni daha samimi yapıyor cidden *.* Sen mi demeliyim siz mi ? ghjvkfdls

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaaaa çok teşekkür ederim >.> Sen diyebilirsin sorun yok *-*

      Sil
  3. Çok güzel bi konu düşünmüşsün :) Bu arada gife çok güldüm :3 :D '3'

    YanıtlaSil
  4. Hoşgeldiiğn! Baya çaylak teogcu varmış bloggerda şaşırdım :) gife de bayıldım...

    YanıtlaSil
  5. Bi sey dicem justin bieber'le will.I.am that power sarkisinin nakaratini dinleyerek gif e bak ben tesadufden baktim cok komik gorunuyo asdfh

    YanıtlaSil

Tasarım: Şevval & Moka