26 Eylül 2015 Cumartesi

DIY: Fairy Tail ve Naruto Rozetleri

Bunu bayramdan önce yapmıştım ama bloga yazmaya vakit bulamadım... DİKKAT: Bu bir Aşırı Düşük Bütçeli DIY yayınıdır fhgkhjgjh

Malzemelerimiz bunlar:
-Akrilik veya tüp sulu boyalar
-Evde kullanmadığımız rozetler
-Palet
-Ve bir kaç boyutta fırça
Yaparken masa batmasın diye bir şey sermenizi tavsiye derim. Benim gibi masanız beyazsa tehlikeli olabilir.

Palete birazcık siyah boya sıkıyoruz. Renk tercihleri size kalmış. ben siyah zemine kırmızı yaptım. Daha hoş durdu. Fotoğrafta belli olmamış ama paletlerin gözlerinden birinde de su var. Boyayı yumuşatmak için kullandım. Aynı sulu boya gibi. (Zaten sulu boya...)

Sırayla üç rozeti de boyadım. Sonuncuyu Doctor Who'lu yani Tardisli yapmak istediğim için laciverte boyadım ama lacivertin üzerinde Tardis görünmedi sed sitori :((

Kurumasını beklerken telefona da bişiler yapayım dedim ama berbat oldu fdgjdghh Allahtan boya su bazlı hemen koştum yıkadım çıkardım. Ben böyle hayal etmemiştim halbuki bfgjhgdfh

En son da en ince fırça ile istediğim  sembolleri çizdim. Çok zor oldu ufak olduğu için ölüyordum az daha. Hele FT'nin o kuşu... Rozeti balkondan fırlatmak istedim. Ama sabrın sonu selamettir yani bende sinir krizleri ile de olsa bitirdim :3 Dediğim gibi Tardis görünmedi. Kaldı öyle hfgghgh.


 İşsizce bir şeydi bu da. Denemek isterseniz kolay gelsiiiiiiiiiiiin ve iyi eğlenceler ^^







13 yorum:

  1. Bence çok hoş gözüküyor :) Hepsi 1 hahhahahhahaha :)))))

    Arka plan da yes, my lord olmuş gdkdgsjsjs

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya arka plan pc ve mobilde farklı dgfgghfh Hepsi 1 hediye gelmişti 3. sınıfta hdgdfhgh

      Sil
    2. Bir gün pcden de bakarım hdjdhjs

      Ya ben kilotlu çorap hediye almıştım, boşver bu bayağı iyi çoraba göre shssgsks

      Sil
    3. Çorap da fena değil ama gdfhjdgh

      Sil
  2. Yapicam sağol ben içindeki o kağıdı çıkarıp kendim beyaz sayfa koymuştum eskiden buda iyi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim. Benim kağıt değil de kendinden baskılıydı o yüzden böyle yaptım. Kolay gelsin :3

      Sil
    2. Kendinden baskıli mi varmış jskdkfkd

      Sil
  3. Aslında bütçeye göre gayet süper destekliyorum hfjgjg
    Kitaplar arasında markus zusak hic kimse siradan degildir kitabini gordum acaba begendin mi? Yani ben 150deyim de biraz sikildim gibi devamini okumali miyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya o kitaba aşığım *-* Lütfen devam et djjcjckv Blogumda yorumu vardı hatta. Bitirince haber ver görüşlerini merak ediyorum *-*

      Sil
  4. Sanki senin kadar yetenekliyi, öyle çizicez :d

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında sadece kuş çizeceksin sadece küçük olduğu için zor oluyor yoksa iki üç kez cizince alışıyorsun jdjsjjdjdif

      Sil
  5. Yazar bizlere son fotoğrafta muhteşem kitaplara ve kola kutusundan yapılmış kalemliklere sahip olduğunu göstermek istemiş. fghjklşi Çok güzel olmuşlar bence...^^

    YanıtlaSil

Tasarım: Şevval & Moka