2 Ekim 2015 Cuma

Haikyuu!! 2. Sezon *-*

Selamlar! Arşivin tozlu satırlarından bir yayın daha çıkarıyorum. Haikyuu'yu yazın başında izlemiştim ama bir türlü yorumunu bloga koyamadım. (Aynı Kuroshitsuji gibi...). Bugün dde Haikyuu ve Noragami'nin ikinci sezonu gelmişken aradan çıkartayım dedim. Bu arada NORAGAMİNİN YENİ SEZONU GELİYOR AĞAĞAĞĞAĞAĞAĞĞAĞA Beni tanıyanlar Noragami'ye ne kadar düşkün olduğumu bilirler. Yato yok mu o Yato ooof *-----* Tamam sakinim dgfbjdfh. Haikyuu!!'ya dönüyorum dfggdjfhg


Bir şans etkinliği Shouyou Hinata’nın voleybol aşkını tetikler. Takımında hiç oyuncu yoktur ama bir şekilde gayret ederek “Kortun Kralı” olarak bilinen, süper star, Tobio Kageyama tarafından ezildikleri ilk ve son Orta okullar ligi maçına çıkmayı başarırlar. İntikam ateşiyle yanıp tutuşan Hinata, nefret ettiği ezeli rakibi Kagayema’yla karşı karşıya gelmek için Karasuno Lisesi’nin voleybol takımına kaydolur.Tek amacı intikam almaktır!
Haruichi Furudate’nin kaleminden dinamik ve kanı kaynayan gençliği anlatan bir voleybol hikayesi.

Benim Kuroko No Basket'ten sonra izlediğim ikinci spor animesi olan Haikyuu!! favorilerime girmişti bile. Bir animede görüp görebileceğiniz eeeen sempatik karakterleri (YATOHARİÇYATOAŞK) bünyesinde barındırıyor *-*. Bücür Hinata ve Sahaların Kralı Kagayema ile Süper tatlişko Libero Nishinoya var .3 Allaam Nishinoya çok tatlı lan dfghdfjghj Fangirrllük yapıyorum ona resmen. 


Şu asalete, colluğa, tatlılığa bakar mısınız?

Bir de Hinata var. Bizim tatlışko smaçörümüz. Aslında Nishinoya'nın da Hinata'nın da boyu çok kısa ancak onlar yetenekleri ile ön plana çıkıyorlar *-* Hinata takıma yeni gelmiş olmasına rağmen kısa sürede herkesin gözüne girip, konuşulan kişi oluyor.


Şu şebekliğe de bi bakın :3


Her spor animesinde olduğu gibi bunda da benim voleybola başlayasım geldi dhgfdjfrg. Animede lisenin adı KARAsuno, benim voleybol kulübümün adı da KARAyolları'ydı gfgjfg Ve formam da Nishinoya gibi Turuncuydu. Zaten benim soyadım da KARA.. Allahım bence bu bi işaret voleybola tekrar başlamalıyım dfgdhgdf. 

İlk başlarda klasik bi spor animesi olarak görülebilir. Yani ilk başarısız sonra başarılı falan klasik bi tema. Ancak işlediği alt temalar ile harika bir anime Haikyuu!!. Aslında dikkatli düşünürseniz takım çalışmasını, arkadaşlara olan güven ve sadakati, bir işe olan sorumluluk duygusunu nasıl güçlü işlendiğini görebilirsiniz.

ÖZellikle benim gibi spor animeleri izlerken yerinizde duramayan kıpır kıpır kalbi tekleyen biriyseniz bu anime tam size göre gkhjhjk. İçerdiği eğlenceli diyaloglarla ve maceralarıyla sizin de favorilerinize gireceğinden eminim :3 ZATEN BUGÜN İKİNCİ SEZONU GELİYOR NORAGAMİ İLE BİRLİKTE AĞAĞĞAĞAĞAĞAĞĞAĞA ÇOK HEYECANLIYIM!

İYİ SEYİRLER!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tasarım: Şevval & Moka