29 Kasım 2015 Pazar

Manga Tavsiyesi: "Kami-sama Ga Uso o Tsuku"

Selamlar! Bugün aşırı kısa bir manga okudum. 5 bölümlük bir kısa mangaydı. Bu arada tavsiye ettiğim mangaları "Manga Tavsiyesi", okuyup normal olanları ise "Manga Yorumu" olarak başlıklandırıyorum. Haberiniz ola.

Şimdi ben mangayı okurken
Başlarda  şöyleydim. 
Amanın da ne tatlı mangaymış bu 
hanimiş Natsuri, hanimiş Rio *-*

Son bölümde ise böyleydim
Mangaka senin ben...

Şimdi bi kız var böyle upuzun boylu adı Rio. Rio kardeşiyle beraber evde tek başına yaşıyor. Çünkü babası Alaska'dan onlara yengeç getirmeye gitmiş "güya". Yani uzaklarda çalışıyor babası. Natsuri ise annesi ile yaşayan bir genç. Genç dediğime bakmayın ikisi de orta okula gidiyor. İkisi de aynı sınıftalar. Ve tesadüf eseri olaylar gelişiyor.

5 bölüm olduğu için okunması çok kısa sürüyor. Başta Shoujo gibi görünen anime sonlara doğru drama kayıyor. Okuyunca bi "Noldu ya şimdi!" diye kalıyorsunuz. Ama gerçekten ben beğendim ve üzüldüm :C

Aslında sonunun daha iyi bitmesini isterdim. Yani tam "mutlu" sonu okumak isterdim ama mangaka sadist çıkınca biraz şey oldu...

Çizimleri ve karakterleriyle okunası bir mangaydı. Boş vaktiniz varsa bakabilirsiniz. Zaten 5 bölümcük bir şey *-* Keyifli okumalaar!

Okumak için: Tık tık ^^


12 yorum:

  1. Yaa sen böyle önerirsen ben merak ederim kii *^*
    Yaşasın akşam okunacak mangam oldu :3 Tavsiyen için teşekkürler <3

    YanıtlaSil
  2. Aghhh okuduuum. Bu bitti mi şimdi yani gerçekten bitti mi ;; Çok güzel bir mangaydı uzun zamandır böyle güzel bir manga okumamıştım. İnsan okurken resmen yaz rüzgarını yüzünde hissediyor... Başka tavsiyelerin varsa onları da bekleriz :3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de beğenmiştim *-* Çok samimi ve içtendi ama sonu :ccc Sonu havada kaldı biraz ama karakterleri falan gerçekten iyiydi. Umarım daha böyle mangalar keşfedebilirim *-*

      Sil
  3. Merhabaaa !! Ya yazıyla alakasız olacak ancak bir soru soracaktım ? 8. sınıfım ve bir kitap okumam gerekiyor İngilizce olarak ve ilk çeviri olarak kitap okumak istiyorum. Ancak zor da olsun istemiyorum ama bilmediğim kelimeler de bulunsun ancak yaşıma uygun (ne çok şey söyledi yaaa diyorsundur) bir kitap arıyorum da ? Aklıma ilk siz geldiniz. Acaba önerebileceğiniz bir kitap var mı ? :)) Yardımcı olursanız çok sevinirim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Meraba İreeem ^o^ Stage'li yani seviyeli kitaplardan başlayabilirsin. Küçük hikayecikler yani "A Christmas Carol", "White Fang" gibi. Ancak düzeyli hikaye okumak istemezsen "Wonder" yani türkçe çevirisi ile "Mucize"yi okuyabilirsin. Dili gayet basitti. İnternetten ingilizcesini pdf olarak indirebilirsin. Belki sonunda Türkçesini de alır karşılaştırma yaparsın :3 Eğer hala emin değilsen tekrar yaz o zaman direk Stage li kitap adı söyleyebilirim :33

      Sil
    2. Aslında ben normal elime alabileceğim ve kitapçılarda bulabileceğim bir kitap arıyorum. 15 günde bitirmem de gerekiyor da :))

      Sil
    3. O zaman dediğim gibi seviyeli kitaplardan almalısın. Yani A1 A2 gibi. Onların da kendi aralarında dereceleri var 700 kelime, 500 kelime falan. Gittiğin her kitapçı da hemen hem bulabilirsin. Sherlock Holmes'un küçük 70 sayfalik öykülerini oku meselaaa :3

      Sil
    4. Sherlock Holmes'un ince kitaplarından ad olarak verebilirseniz çok sevinirim. PDF olarak çıkartmaya karar verdim de. Yine 50 sayfalık olursa, yani seviyeli çevirebileceğim varsa bir ad olarak çok çok sevinirim :)

      Sil
    5. Bende Sherlock Holmes and Red Circle (Black Cat Publishing) ve Sherlock Holmes Short Stories (Oxford University Press) var. Onların pdf lerini bulabilirsin umarım ^^. Parantez içinde yazdıklarım yayinevleri :3

      Sil
    6. Umm, siz yazmadan kendime dah uygun olan bir kitap bulabildim, yine de teşekkür ederim :))

      Sil
  4. bilgisayarım olduğu gibi atlantis'li ne etmiş diye bir kursa gitmeden bakayım diye geldim, iyiki de bakmışım dedim. dört mevsim gibi bir mangaydı. yeri geldi geçen güzü çağrışıtırdı yeri geldi yaz güneşi gibi ısıttı. ^^
    keyif alarak okudum. (ah tabii kardeşlerin hikayesini öğrenince hayli bir şaşırdım. bir an noldu şimdi ruh haliy ile dolandım) yuta'da aşırı sevimli. :)
    sen hep böyle öneriler yap atlantisli. :3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa çok teşekkür ederim çok naziksin River :') Beğendiysen ne mutlu banaa :3 Buldukça böyle tabiki paylaşırım :3

      Sil

Tasarım: Şevval & Moka