24 Haziran 2015 Çarşamba

Kitap Yorumu. Umutsuz -Colleen Hoover

Kitap Adı: Umutsuz
Yazar: Colleen Hoover
Sayfa Sayısı: 496
Yayınevi: Epsilon

Lise son sınıf öğrencisi olan Sky çapkınlığı kendi şanıyla yarışan Dean Holder'la tanışır. İlk karşılaştıkları andan itibaren Holder onu hem korkutur hem de cezbeder. Ona dair bir şeyler, Sky'ın derinlere gömmek için çok uğraştığı sıkıntılı geçmişine ait anılarını ateşler. Sky ondan uzak durmaya kararlı olsa da Holder'ın kararlı tutumu ve esrarengiz gülümsemesi savunmasını yerle bir edip aralarındaki bağın güçlenmesini sağlar. Ama gizemli Holder'ın sakladığı sırlar vardır, bu sırlar ortaya çıkar çıkmaz Sky sonsuza kadar değişir ve güven duygusu gerçekler karşısında yenilgiye uğrar.

Sky ve Holder ancak çıplak gerçeklerle cesurca yüzleşerek yaralarını iyileştirebilecek ve sınır tanımadan yaşayıp birbirlerini sevebileceklerdir. 

Umutsuz nefesinizi kesecek, merakınızı uyandıracak size ilk aşkınızı hatırlatacak bir roman

Selamlaar! Bu kitabı aslında dün gece 1.30 da bitirdim. Tabi ki o saate pc ye giremeyeceğim için yorum şimdiye kaldı. Gerçi hala kendimde değilim saat 7'de uyudum ve az önce kalktım. 5 saat uyumuşum sadece gdvhgj Neyse yoruma gelelim.

Şimdi bir itirafla başlamak istiyorum.  Bu tür kitaplardan nefret ederim. Yani Young Adult kategorisinden. Kızla oğlanın sürekli yiyiiştiği kitaplardan NEFRET EDİYORUM! Hatta okuduğum kitapta romantik hiçbir şey olmayacak. Yüzeysel çiftler falan olabilir ama sürekli cıvık ilişki okumak beni kusturuyor... Allahım romantik kitaplardan da nefret ediyorum.... O zaman neden bu kitabı 4 saatte bitirdin Elif? Bilmiyorum...

Öncelikle kitaba çok fazla bir önyargı ile başladım. Hem romantikli diye hem de epsilon yayınevini sevmiyorum...... (PEKİ) İşte kitaba başladım ben okuyorum. Arkadaşlar kız tam or*spu. Her gün penceresinden bi oğlanı eve alıyor falan. Sonra vay adım okulda niye fayişeye çıktı. Sky ne gerizekalı karakterdin sen Allahın cezası kız. Sky annesine evlatlık verilmiş, daha önce hiç okula gitmemiş annesi kızın okumasını istememiş dfghd Şaka şaka ona evde eğitim vermişler. İşte nedense bu 12. sınıfta liseye başlayası geliyor. Sonra işte yakışıklı oğlanla tanışıyor. Acayip klişe yani. 

Ne oluyorsa son 30-4- sayfada oluyor. Bir anda noluyor lan dedim. Kitabın sonunun böyle olacağını biliyordum. Ama olayların bağlantısının bu yönde olacağını hiç tahmin etmemiştim. Yani sonu beni etkiledi diyebilirim. Ama sırf 30 sayfa son okuyacağız diye ben neden 400 sayfa yatak sahnesi okudum..... Ya iğremç misiniz?!

Neyse bu yorumu yapmak benim için yeterince zordu zaten. Eğer romantik kitaplardan hoşlanıyorsanız beğeneceğinize eminim. Ben kötü yorum yaptım çünkü romantik sevmiyorum. Her neyse bir sonraki yayında görüşmek üzereeeeeeeee!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tasarım: Şevval & Moka